Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Aż do piekła - 7 2 - Młody Adam - 6 3 - Amerykańskie ciacho - 5 4 - Tej nocy będziesz mój - 5 5 - Ostatnia miłość na Ziemi - 4