Oszukali mnie ! Film reklamowany na film roku , wielka obsada , rezyser no i przede wszystkim historia Mansona ! Gdybym się nie interesował i nie znał biografii Charlesa i Brucea Lee to łyknąłbym to jak wiekszość lemingow.
Rok czasu czekalem na ten film ,ktory z rozmachem pokaze historie najstraszliwszej zbrodni w...
Wyjaśni mi ktoś o co chodzi z tym że Quentin ma nakręcić tylko 10 filmów skoro już dawno nakręcił więcej?
Od jakiegoś czasu poszukuję filmów, do których reżyser nawiązuje lub też inspiruje się w trakcie kręcenia własnych. Pomyślałem, że być może ktoś zna jakieś tytuły. Do tej pory znalazłem następujące podobieństwa (w większości korzystając z artykułów w internecie).
Wściekłe psy
1987 City on Fire
Pulp Fiction
1955...
Tarantino wyjaśnił przy tym, że Cliff zabił wielu ludzi podczas II wojny światowej. – To, o czym mówi Bruce Lee, to to, że podziwia wojowników i uwielbia walkę. Cliff nie uprawia sportu, on jest wojownikiem. Gdyby Cliff walczył z Bruce'em Lee w turnieju sztuk walki w Madison Square Garden, Bruce by go zabił. Ale gdyby...
więcejProszę o wytłumaczenie pewnej kwestii.. Tarantino powiedział kiedyś, że jak zrobi 10 filmów to przejdzie na emeryturę..." Pewnego razu...." Jest reklamowany jako 9 film a jak się wejdzie na jego filmografię to zrobił filmów od groma..
Ciekawy wywiad, który rzuca więcej światła na Włoskie inspiracje Tarantino. Przy okazji pokazuje, że wbrew temu co mówi wielu matołków nasz ulubiony reżyser jest całkiem obeznany w grozie.
Kurczę, każda scena w jego filmach nie jest byle jaka. Nie ma przypadkowych, "pustych" scen. To jest niesamowite jakie starania kładzie w każdy szczegół filmu.
Ten facet rzeczywiście mógłby kręcić filmy o niczym,oparte na dialogu dziadka z babką przy stole,a i tak by sie siedziało tyle ile by to nie trwało z otwartą mordą i chłonęło :) Najlepszy jeśli chodzi o łączenie gatunków i jeden z lepszych jeśli chodzi o prowadzenie aktorów. Aktorzy grający u niego wzbijają sie na...
1.Pulb Fiction 8/10 2.Sin city - Miasto Grzechu 8/10 3.kill bill vol.1 8/10 4. kill bill vol.2 7/10 5. Desperado