Od samego początku Gitai udowadnia, że nie zamierza stosować się do powszechnych standardów tworzenia filmu. Zamiast pokazać napisy początkowe, odczytuje je na głos.... Zobacz pełny opis
Od samego początku Gitai udowadnia, że nie zamierza stosować się do powszechnych standardów tworzenia filmu. Zamiast pokazać napisy początkowe, odczytuje je na głos. Zaczyna od przedstawienia się widzowi i krótkiego wprowadzenia na temat genezy obrazu. Historie bohaterów nakładają się na siebie. Gabi, seksbomba z fryzurą na pazia, i jejOd samego początku Gitai udowadnia, że nie zamierza stosować się do powszechnych standardów tworzenia filmu. Zamiast pokazać napisy początkowe, odczytuje je na głos. Zaczyna od przedstawienia się widzowi i krótkiego wprowadzenia na temat genezy obrazu. Historie bohaterów nakładają się na siebie. Gabi, seksbomba z fryzurą na pazia, i jej kochanek Hezi, starszy, łysiejący a do tego żonaty, wynajmują pokój w celu schadzek. W tym samym czasie tuż obok Ezra, rozwodnik o wydatnym brzuchu, nadzoruje nielegalną budowę. Jednym z sąsiadów jest też ocalały z Holocaustu, przechodzący załamanie nerwowe Schwartz. Reszta bohaterów to nielegalni imigranci, chłopak umierający ze strachu przed wojskiem czy skorumpowany oficer policji. Wszyscy reprezentują ważne kwestie społeczne - tworzą zbiorowy portret problemów istotnych nie tylko w Izraelu.
Informacje o filmie Opowieści z sąsiedztwa
studio
Agav Films / Agav Hafakot / arte France Cinéma / więcej